środa, 1 stycznia 2014

nowy nowy rok

Za dużo chciałam od ciebie, dwa tysiące trzynasty. 
Za dużo wróżyłam z fusów i z "magicznej" mocy liczb. 
Wiem to dzisiaj, mądrzejsza o ciebie. 
I oddycham z ulgą, żeś poszedł w cholerę.  
Ty, Nowy, możesz toczyć się nieco spokojniejszym rytmem. 
Nie mam w związku z twoim przyjściem specjalnych oczekiwań. 
Ani żadnych, broń Boże, postanowień. 
Żadnej spiny. 
Tylko wstać jutro rano i przeżyć dzień inaczej. 
Tak po prostu, mimochodem.
I każdy kolejny.
Mimochodem. 

Wśród wielu życzeń takie: "Żeby ten Nowy Rok był naprawdę Nowy". Spodobało mi się szczególnie, więc tego życzę i Wam. Naprawdę nowego kolejnego roku. Dobrze nowego.
A w moim... "stare" niech pozostaną tylko Bliskie Osoby Moi Ludzie. Zdrowi i uśmiechnięci.
Niczego bardziej nie chcę.
A że dałam się wciągnąć w ten świąteczny czas w gwiezdnowojenne historie, pozostając w klimacie:
Niech moc będzie z Wami. 

4 komentarze:

  1. "Wiem to dzisiaj, mądrzejsza o ciebie" - bardzo ładne.

    Pozdrawiam, a mimochodem życzę też roku lepszego niż poprzedni. Mimochodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, który bardzo mnie ucieszył:) I niech się spełniają mimochodne życzenia - Tobie również:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze